Griffie
De griffie ondersteunt de gemeenteraad. De ambtenaren werkzaam bij de griffie geven gevraagd en ongevraagd advies.
De griffie bestaat uit drie medewerkers: de griffier, de loco-griffier/raadsadviseur én de 2e loco-griffier/administrateur. De griffier is de secretaris van de gemeenteraad. Daarnaast is de griffier - samen met de loco-griffier - secretaris in De Ronde. Verder is de loco-griffier secretaris van de Auditcommissie. De administrateur verzorgt alle secretariële- en administratieve werkzaamheden - waaronder de agenda`s met bijbehorende stukken - én houdt het raadsinformatiesysteem (RIS) bij.
Jaarlijks stelt de griffie een jaarplan op, waarin staat wat de gemeenteraad van de griffie kan en mag verwachten. In bijlage 3 van dat jaarplan wordt specifiek aangegeven welke activiteiten in het lopende jaar staan gepland.
Wilt u meer weten over de raad en zijn werkzaamheden? Of hoe u het beste een kwestie onder de aandacht van de raad kunt brengen? Neem dan contact op met de griffie.
Contactgegevens
Op werkdagen is de griffie bereikbaar via de volgende telefoonnummers:
Contactgegevens | ||
---|---|---|
Griffier | Bas de Groot | 076-599 56 35 |
Waarnemend griffier / raadsadviseur | Vacant | |
2e Loco-griffier / administrateur | Laura van den Bogaert | 076-599 57 44 |
U kunt ook - op afspraak - langskomen op het raadhuis aan de Markt 1 in Zundert.
Correspondentie kunt u richten aan:
Griffie
Gemeente Zundert
Postbus 10.001
4880 GA, Zundert
griffie@zundert.nl